Uhum

Har inte skrivit på länge nu, men kort va som hänt sen sist..
I helgen va ja på en kompis fest, och ja, va ska man säga haha, kände typ ingen men ah de va helt okej iallafall, sluta me att polisen kom ^^ och sen drog ja o några fler o sov hos han för sista pendeln hade typ redan gått o de va sent osv osv xD
Och sen idag.. så hade ja extrem långt hål igen, först biologi och vi drog ut o kolla på skogen, vår lärare e hel flum verkligen o.o och på håltimmarna läste jag en bok för ja hade inge bättre för mig u.u
Vi fick tillbaks våra matteprojekt oxå och de gick typ asbra! vi fick MVG!! ^^ då e de bara själva redovisningen kvar, vilket vi gör på torsdag, ush, gillar inte redovisningar >.>
Och sen bild, Bob.. stackars Bob.. ja får limma ihop honom imorgon igen xD haha, när ja fyllde i pappret om skulpturen, så fråga dom efter titel, och ja, min titel.. "Självmordsbenägne Bob".. hoppas inte min lärare tar detta alltför seriöst nu bara, då e jag körd >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0