R.I.P Bob u.u

stackars Bob, han (den) skulle bara gå sola lite men vart överhettad och dog istället, så tragiskt ;( Han (den) typ sprängdes i småbitar, såg alla hans (dens) rester.. stackarn.. han (den) var nog rätt så självmordsbenägen redan innan misstänkte jag iallafall så de skulle inte förvåna mig om han (den) planerat detta själv.. Bob..
...
Eller med andra ord, min skulptur, som döptes till Bob och skulle ställas ut i caféterian nästa vecka, skulle brännas och den sprack i bitar.. va failat, gillade aldrig de här me skulpturer, kände på mig att nått skulle gå åt helvette u.u

(bild på Bob.. som redan lagts upp en gång, men i åminne för Bob så lägger ja upp en miniatyr som man kan klicka på..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0