Matte D Kursprov Next

Jag känner mig inte speciellt taggad, bara massa nervös o stressad, måste verkligen få MVG på detta prov nu, annars sänker jag mitt betyg som jag hållt uppe så länge vilket ja inte vill.. >.<
Men, jag tror jag nästan pluggat klart iallafall, måste bara kolla igenom några få saker och sen får de väl gå som de går, hoppas provet inte är alltför svårt bara

Nästa vecka kommer de va utställning i caféterian med bilden, så om vi vill får vi ställa ut en grej av vad vi gjort under kursen som kommer stå där i några dagar.. Jag och en kompis kommer förmodligen ställa ut våra skulpturer, bara för skojs skull då dom verkligen ser så sjukt roliga ut! hahaha min ser dock bara allmänt störd ut, hennes är iallafall cool :O
Måste bara komma på nått passande namn till denne.. person/grej.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0