Gomorron!

Im home, och resten av min biologiklass är på fågelskådning sen 3 timmar sen.. vilket jag borde följt me på men då man inte får ha med cyklar på bussar så kunde jag inte.. Aja, jag ska inte klaga för nu börjar jag inte förräns 12.40 bara för det ^^
Kanske att jag är i skolan vid 12 istället, om vi ska jobba me matte projektet, som snart är klart! och det ska va klart idag så de tur de xD vi låg uppe i typ 19 sidor på rapporten sist vi höll på me den.. inte lite lång asså xD men det blir nog asbra! ^^
Ja har just käkat risgrynsgröt till frukost och ska typ dusha för o sen plugga fysik tills ja ska åka till skolan ;( jag orkar inte plugga.. inge kul.. men, cyyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0