FAN OXÅ >.<

jag börjar bli sjuk... inte bra nu när alla prov precis ska börja.. förmodligen pga hela veckan som va så extremt stressig att jag vet inte vad, men nu har dom åkt hem och ja de sorgligt för vissa av dom kanske man aldrig kommer träffa igen.. Men ändå skönt för att lärarna verkligen dödar en! gud vad jag hatar deras lärare, har lust o bara döda honom..
Men idag blir de plugg..plugg.. o plugg.. och kanske dra iväg på kyrkmöte, har inte gått de senaste typ 2-3 månaderna så de känns som jag måste gå.. Men jag orkar inte och ja behöver verkligen plugga >.<

En bild från när ja o Emma höll på med vårat matteprojekt, hon va duktig på spela tvärflöjt, andra Emma är vittne på det!



Jag käkar pepparkakor och dricker kaffe!
.. va bara tvungen.. ja e tröööött, men dags för plugg nu.. snart..

Kommentarer
Postat av: "emma"

Hahaha xD Det var lite skoj den dagen ^^

2010-05-09 @ 18:49:09
URL: http://music4liife.blogg.se/
Postat av: katty

hahah självklart ^^ xD

2010-05-10 @ 10:42:03
URL: http://kty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0