Denna Helg..

Har gått way too fast.. bra me lite svengelska där oxå..
Men igår så va de stadsvandring från t-centralen till gamla stan o kungsträdgården, mat, lite shopping, hem och sen till en svensks hem o bara chilla o umgås, typ, de va nice iaf ^^
o så idag naturhistoriska riksmuséet, tredje gången jag är där i år! haha, har nog aldrig varit där så många gånger under så kort tid i mitt liv förrut.. Men de va rätt skoj, haha, o så såg vi Seamonsters på cosmonova, den va rätt så bra, och sorglig :'(
Sen vart de lite fight me deras lärare för han ville dra till statshuset o va där i typ 2.5 timmar medan typ alla va hungriga o ville äta.. men han sa att de inte fanns tid o äta.. men vi måste ju liksom äta.. lite bättre planering måste han kunna fixa ju?
Så vi drog till donken me de spanjorer som ville xD men vi körde på take away o käkade på vägen ;s
Och så drog spanjorerna på kryssning, me wants to go too.. men aja, dom får väl ha de så kul själva då bara ^^
Jag o Katja drog till stan efter de, heh, affärerna stängde dock väldigt tidigt, men..men..
Och nu borde jag plugga.. gjort typ 1 tal under över 2 timmar.. men jag är trött som fan.. ska nog sova strax, imårrn blire sovmorgon så ja vaknar väl typ tidigt o pluggar lite då istället, orkar verkligen inte nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0