kort info

Jag har SKRIVIT PÅ MITT PAPPER OM AVSLUTNING AV KURS, äntligen! ^^ nu e de bara att hitta studievägledaren imårrn och lämna in de och så HOPPAS att rektorn beviljar detta, annars blir de massvis me skolk för min del, kan nog ändå lyckas få VG genom kursproven oavsett om ja inte e me på lektionerna, TROR JAG -.- och hoppas jag för den delen oxå.. men de skulle så underlätta allting om jag fick bara sluta denna kurs, jag orkar seriöst inte med franska mer..

Och imårrn är det halv Z-dag! Men denna gång är Z-dagen menad för mig oxå ;/ alla tvåors livslustdag, men kanske blir kul får se ^^
Först frukost, sen film, och sen nån slags show/föreställning(??) av någon människa som jag inte kommer ihåg namnet på (??), synd bara att de inte var Z-eftermiddag istället för förmiddag ;( hade ju haft sovmorgon annars, och nu slutar jag 16 iallafall bara för det :( och det påminner mig om att jag inte gjort naturkunskapsläxan och att jag inte ens tog hem boken T_T

aja w/e.. orka naturkunskap, jävla skitkurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0