Min Lördag..

Imorse, så städade jag klart från där ja slutade igår, fattas fortfarande att städa lite till, måste plocka bort alla små prylar från mitt bord och byrå.. suck xD
Sen kom iallafall Emma hit, som planerat, och hon fick mig o bli extremt cola sugen! men, vi pluggade en del, gick ju vääldigt bra me liiite skratt och flum nästan hela tiden, men väldigt ambitiösa var vi!
Sen hämtade jag o mina föräldrar en säng, en sån där liten hopfällbar sak, som ska bli min säng i typ en vecka från o me fredag, måste möblera om lite här oxå innan dess.. och på onsdag ska ja kanske till ikea efter fysikprovet, alltid lika skoj me prov på resurstider..not.. men annars får väl mina föräldrar dra dit själva bara.. För o köpa ny typ klädskåp/garderob lr liknande.
Min lilla ja har nu, haha, den e asgammal och full av klistermärken! ja typ satte på alla och köpte asmånga när ja va mindre, heh..
Och nu skriver ja detta, och känner mig väldigt trött.. ska upp tidigt imårrn, så funderar på gå lägga mig strax ;s

Kommentarer
Postat av: Katja

HELLO KITTY poweeer!

<3

2010-04-28 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0