Me loves coffee!

vilken nyhet va?.. xD jag känner mig lite hyper.. pga kaffet förmodligen, heh.. Och städningen går ju inte sådär jättebra, lyckats få upp lite flaggor på väggen och lagt ner sladdar i lådan, inte mycket mer än så, på timmar.. duktit, duktit.. eller inte..
Men jag ska nog försöka få mer ordning på rummet snart.. jag måste bara sortera alla kläder, göra mig av me massor som ja inte ens använder och så få ut lite möbler, möblera om, och sen nån gång i veckan köpa ny garderåb och sen lägga i kläderna där, och hämta en säng från min faster typ som ska lånas till när spanjoren kommer hit, damsuga typ hela rummet och plocka upp allt från golvet.. Okej, de typ bara de som ska fixas.. xD
Och imårrn blir de plugg,plugg och plugg.. Emma kommer hit för o plugga fysik! om hon inte ändrar sig.. men de blir nog lättare om man har moraliskt stöd och sällskap, annars blir de väl bara som vanligt, typ sitta o stirra på datan istället för o plugga.. (Y) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0