Freedag och äntligen helg!

Denna dag har varit lite blandad, den började ganska chill me kaffe o grafisk design, och de förvånansvärt hur mycket bättre på photoshop jag är nu jämfört me första gången ja använde det! xD kommer ihåg att jag inte ens klarade av att rita helt vanliga streck där, eller markera och flytta på något.. ;o
Och så väldigt me glädje när jag och emma va väldigt duktiga och gjorde mycket framsteg på vårt matteprojekt arbete idag! ^^ efter många timmar av testande och tänkande på vad som va felet me våra kurvor så har vi äntligen kommit på det! de va ganska lyckad lektion och jag tycker vi förtjänar bra betyg efter allt slit! Och emma höll en väldigt vacker konsert för fysikklassen i rummet breve när hon spela tvärflöjt ^^ (vääldigt svårspelat instrument må jag säga.. ja klarade inte av o få fram mer än blåsljud.. heh xD)

Senare blir de mera plugg och mera städ, måste fortfarande få klart mitt rum och iallafall en del i huset då det är väldigt stökigt.. på fredag kommer spanjorerna hit! ska bli kul ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0